Între 16 - 21 aprilie suntem în VacanÈ›a de PaÈ™te. Comenzile plasate în această perioadă vor fi procesate începând cu data de 22 aprilie.
Livrare si Retur
Termeni de livrare
Procesarea comenziulor se va efectua de luni pana vineri între orele 09:00 È™i 17:00, durata de livrare fiind intre 2-3 zile lucratoare. Comenzile plasate de joi (după ora 12) până duminică (inclusiv), vor fi livrate începând de luni.
​
Veti primi, după caz, notificari pe e-mail/SMS cu statusul livrării.
​
Costul de transport este stabilit in functie de valoarea si cantitatea comenzii.
​
Ne rezervam dreptul de a folosi orice transportator pe care il consideram potrivit pentru livrarea comenzilor.
Politica de retur
In calitate de client aveti dreptul să transmiteti Site-ului obiecÈ›ii cu privire la cantitatea È™i/sau calitatea produselor livrate în termen de maxim 2 ore de la momentul la care a recepÈ›ionat produsele, pe adresa de e-mail contact@fermabiozoli.ro
Vom analiza aceste obiecÈ›ii È™i va vom răspunde în termen de 24 de ore lucrătoare. Toate obiecÈ›iile ClienÈ›ilor vor fi tratate de noi cu maximă seriozitate.
​
În caz de degradare a coletului, răspunderea I.I. DRAGAN RADU ZOLTAN va fi angajată în următoarele condiÈ›ii: Clientul trebuie să deschidă È™i să verifice conÈ›inutul coletului în prezenta transportatorului È™i să nu semneze bonul de livrare înainte de a face aceasta verificare. În cazul în care constată că produsele sunt deteriorate sau improprii consumului, Clientul trebuie să menÈ›ioneze obiecÈ›iile pe bonul de livrare sau să refuze coletul È™i să-l înapoieze transportatorului. www.fermabiozoli.ro va proceda la rambursarea preÈ›ului platit sau la înlocuirea totală sau parÈ›ială a produselor, după caz. În nici un caz www.fermabiozoli.ro nu va răspunde în cazul eventualelor degradări ale produselor datorate absenÈ›ei Clientului/destinatarului de la adresa în intervalul orar indicat pentru livrare.
​
ABSENÈšA DREPTULUI DE RETRAGERE
Rugăm ClienÈ›ii să aibă în vedere că în privinÈ›a produselor cumpărate de pe Site nu au un drept de retragere, date fiind prevederile exprese ale art.3 alin.3 lit.(i) din OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniÈ™tii, precum È™i pentru modificarea È™i completarea unor acte normative, care exclud în mod expres din domeniul de aplicare al acesteia (deci inclusiv de la dreptul consumatorului de retragere) contractele au ca obiect furnizarea alimentelor, băuturilor sau a altor bunuri destinate consumului casnic, livrate fizic de un profesionist care se deplasează frecvent È™i periodic la locuinÈ›a, reÈ™edinÈ›a sau locul de muncă al consumatorului. In consecință, odată produsele recepÈ›ionate de către Client/destinatar, acestea nu mai pot fi returnate.